All ye merry gentlemen

Vet ni vad som inte finns? Jo julpynt med Doctor Who-tema. Jag har sökt högt och lågt efter en liten TARDIS med snöfrostning och mysbelysning. Eller varför inte en Dalek i sådant där glittrigt materiel som man gör julkulor av? Men icke, det är soprent på hela interweb. Någon stackars virkad TARDIS är i princip det enda jag stött på. Och en fin Adipose julkula. Men annars är det helt tomt där jag faktiskt förväntade mig ett glittrande utbud.

Jag hittade dock de här fina julprydnaderna, men Village People är inte Doktorn.

-Hark the herald

One response

  1. Pingback: BBC din vän i nöden | Der A-mann

Kommentera

