Hatt + tweed (med bilder)

Den 15:e maj har passerat och det är alltså dags att byta ut vinterhatten mot stråhatt. Jag har faktiskt en ganska fin fedorahatt. Men det är socialt självmord att bära hatt publikt så den bärs bara hemma på ägorna (dvs på altanen).

20110517-020642.jpg

Och eftersom den här bloggen den senaste tiden börjat övergå till en temporär stilblogg så får jag kanske ta med lite bilder på mig själv också. Den här dagen kände jag mig extra tjusig.

20110517-021137.jpg

4 responses

  1. jäklars var tjusig du är då. tummen upp!
    Vad säger du om Ethan Hawk i Down Wit Love då? Nyproduction iofs men mycket stilenlig och välklädd.

    • Är inte det Ewan McGregor? Har tyvärr inte sett den men efter en snabb google så får jag tillstå att det inte såg så pjåkigt ut.
      (tacktack för berömmet, jag rodnar klädsamt)

  2. ojojoj…inte många rätt i min tidigare kommentar. sorry.
    1. Ewan McGregor, ja
    2. Down WITH Love heter den
    3. Nyproduktion, så stavas det på svenska.

    Se den dock inte så mycket för storyn, det är miljöerna och kläderna som är the scheize i den.

Kommentera

