Cop shoot cop

Undertecknad har den senaste tiden inte orkat reflektera över sakernas tillstånd och sedan filtrera intrycken genom fingerspetsarnas anslag mot tangentbordet. Därtill har för mycket tid gått åt till att äga hus med allt som tillkommer samt att jag har haft fullt upp med att föra Leyton Orient till Premier League.
Det sistnämnda ser ut att gå åt skogen, en noggran genomgång av spelsystemet kommer att krävas om jag skall undvika nedflyttning. Ett lovande nyförvärv i form av 16-åringen David Davis som i sin debutmatch mot West Ham nätade två gånger verkar ha tagit hand om den smått jobbiga situationen att stå helt utan strikers. (Två långtidsskadade i samma match). Men dessvärre är mittfältet fortfarande underpresterande.

Dock är mina problem av den smakfulla sorten. Min bror har gått och köpt sig ett torp att renovera från taknock till marksten. Nu är de i den enkla fasen där allt är utrivet. Snart skall de sätta ihop pusslet med helt nya pusselbitar. Poor sod.

Men vad vore ett gammalt torp utan gammal hederlig porr på utedasset? Bl a den här upphittades. Jag tycker inte att titel och bild matchar, men vad fan, vem säger nej till lite naket?

20110426-075620.jpg

Edit: det är alltså så att ordet ”fröken” inte är den första sammankopplingen jag gör med bilden.

Kommentera

