Rosa klägg

Det finns saker som verkligen upprör mig. #stavrosgate t ex. Kreationister i fårakläder förtjänar en sjusärdeles hurring.
Men ännu värre är nog otämjda kollegor som låter en igenproppad diskho stå och dofta till sig OCH SEDAN FYLLER PÅ MED MER DISK.

Obs. Jag gjorde ett tappert försök att virvla runt med diskborsten innan jag tog kortet. Före det var vattnet täckt av en fin rosa hinna jag aldrig sett förut i liknande sammanhang. Jag tror att jag förstörde en stackars bakteriekulturs trygga hemvist fylld av illaluktande awesome.

Kommentera

