Blandade tankar om Der A-mann

* Jaha, han kommer in fem minuter försent och det första han gör är att ta en kopp kaffe och en cigarett*
*Ingen kravatt idag i alla fall. Vad har tagit åt karln. Väst, skjorta, slips varje dag. Men så har han ju alltid varit lite underlig*
*Varför ser han alltid så sur ut. Stirrar rakt fram och ler aldrig*
*Mne måste hna ltida ifrögså…ifrågaätts…vaara sjävla tjatig. Tru atmnann skla sutlsa p åde här jävla stläett*
*Där sitter han sitt lilla harem*
*Karln är ju snygg men attans vad han slarvar ibland*
*NEJ INTE DITT JÄVLA JURIDIKPRAT IGEN!!!*
*Oj där går det någon. Bäst jag pratar*
*Tack för att du går ut och röker innan du äter så du tar med röklukten in!*
*Små glitterpapper på köksbänken? Hm jag tror minsann Der A-mann är på jobbet*
*Men *suck* orka flytta på min tavla igen!*
*Hmmm skall jag röka idag eller skall jag hoppa ciggen?…äsch jag följer med och röker*

1 penny för era tankar

Kommentera

