Frågestund

Av olika anledningar (min glömska) så blev det aldrig frågestund förra söndagen som utlovat. Men det verkar som det av en blogg som aspirerar på att vara riktigt skall ha en frågestund för sina läsare. Så jag kan ju inte bara strunta i det.
Eftersom responsen som förväntat var låg kickar jag helt enkelt in backup-planen och besvarar utvalda frågor från andra bloggar.

Vad föredrar du, jeans eller tights?
Jag använder sällan jeans eftersom jag är av åsikten att pantalong du denim inte är ett plagg för män över trettio. Men om det andra alternativet är tights så får det allt bli jeans.

Är du och Natalie systrar?
Nej inte alls faktiskt.

Tror du att du är allas förebild?
Bra fråga. Nej, jag tror inte jag är någons förebild. Men förhoppningsvis har jag hos mina (manliga) spridit en gnuttans mer vilja att klä sig lite, lite stiligare. Eller så tycker alla att jag är en hiskelig tönt, but do I care?

Tjänar du pengar på din blogg
Massvis.

Har du tix?
Nej inga allvarliga. De flesta är borta. Men jag har varit känd för att klicka med tungan i gommen, svälja stup i kvarten, knäcka med högra pekfingrets mellanknoge i vänstra handens handflata och därigenom få till en ganska hög smäll. Däremot händer det fortfarande att jag rullar papper, gummiband och annat som passar att rulla mellan tummen och pekfingret.

Du ser så himla smal och trimmad ut, tränar du eller vad gör du för att hålla formen?
Jag gör inget alls. Jag går bara inte upp i vikt.


Hur långt är det från falkenberg från skåne?

Cirka 11 mil (beroendes på varifrån i Skåne du startar förstås)

Vad kommer nästa tatuering bli???
Den albanska flaggan på halsen.

Saknar du ofta Bollnäs?
Varje dag stund och minut. Men oftast när jag är på humör att nakenkramas.

Tycker du om nalle puh?
Jag älskar A.A Milnes värld. Men jag föredrar varje dag i veckan Mumintrollen.

Har du haft analsex?
Nej aldrig och det lockar mig inte det minsta.

Tycker du att cannabis bör legaliseras?
Ja & nej. Jag tror inte det är en särdeles farlig drog i jämförelse. Men jag har å andra sidan mött lite för många potheads som skulle anse Kalle Ankakrysset som en intellektuell utmaning. Men jag tror faktiskt att det inom tjugo år är helt legaliserat i stora delar av västvärlden. Fast jag skulle föredra sänkt moms på grönsaker (om de två frågorna stod i motsatsförhållande).

Favoritfärg?
Just nu är jag särdeles förtjust i orange och grönt. Underskattade färger vågar jag påstå.

4 responses

Kommentera

