Shootout

Jag ramlade av en ren slump på den här historien från teh interwebz barndom. Nu har jag aldrig varit en sextonårig tjej, men något i berättelsen gör mig lite nostalgisk över hur det var innan Facebook, bloggar och torrents. Jag minns CD-skivor där 30 dagars gratis uppkoppling med Tele2 följde med. Jag minns hur glad jag var när internet äntligen kom till Arsleröv i form av Algonet (någon kanske kan förklara vad den här listan hade för syfte. Min epostadress finns av någon anledning med. Ta en titt, när besökte du en angelfiresida senast?). Jag minns ACDsees papegoja.

Så ta på dig de rosenskimrande glasögonen och läs The Confessions Of A Former Adolescent Puck Tease

Kommentera

