Wah-wah

Hur mitt skratt låter har jag inte en aning om. Jag hoppas naturligtvis att jag låter machismo som James Coburn eller överlägsen och stilig som mustachmannen i Borta med vinden.
Men ack nej detta är och förblir förhoppningar. Det låter antagligen som en duva i målbrottet och inte som ljudet av en melodi.

Men jag vet däremot att mina nysningar låter som en kattunges.

Frågor för frågestunden är fortfarande välkomna. Söndag kväll är tanken att jag sätter mig ned och besvarar dem.

Kommentera

