Kommentarsfält

Nej, inget händer av någon anledning i den bemärkelsen att saker som inträffar styrs av någon målmedvetenhet eller syfte. Saker händer, värderingen av dem ligger hos åskådaren.

Något som verkar vara väldigt poppis är att ha en frågestund på sin blogg. Så varför inte. Inte för att jag tror att läsarresponsen skulle vara gargantuansk, och om responsen är noll har jag en backup-plan. Men gläd mig med eventuella frågor som med fördel ges i kommentarsfältet. Om alla tycker det är trevligt kan jag tänka mig att bjuda på en fin bild av en madeleinekaka i slutet på inlägget jag kommer att skriva.

4 responses

  1. dina synpunkter på Jean Paul Sartres grepp att utforska existensialismen utifrån ett skönliterärt perspektiv i ”Muren” kontra den mer klassicistiska approachen till filosofi han intar utifrån ”Varat och intet”?

Kommentera

