Where do we go from here?

-Så fort jag lämnar detta rum möts jag av enfald och fåfänga. Bäst jag stannar här.

Men om jag nu tvunget skulle ge mig härifrån, vart skulle resan gå?

1. Holy Land CT, USA.
Ruinromantikern i mig skulle älska att gå omkring bland glasfiberruinerna av en biblisk temapark. Jo och även den skadeglade ateisten skulle fnissa förtjust åt ett Biblien i förfall.

Ta en titt på en ful sida som har lite då & nu kort

2. Nordkorea.
-North Korea is best Korea. ´nuff said.

3. Någonstans där det är varmt. För herrejävlar vad trött jag är på den här kylan. Jag jublade när regnet föll igårkväll. Tyärr verkar det enbart vara temporärt och det är återigen jävla minusgrader ute.

Kommentera

