Sherlock, myself & I.

I en annan del av Arsleröv blev en fembarnsmamma charkuterierad och gnagd på.
Och här sitter jag och bloggar.

Nej det är inga jag vet vilka det är och efter vad jag förstår så finns (och för den delen, fanns) de inte ens i den allra yttersta periferin av de ytligaste av mina bekantskaper.

På Företaget™ finns en skitgammal tavla med bilder på sorterad pasta. Dunno varför den finns där men en gissning är att den införskaffades innan motivationstavlor blev på modet, den luktar jämngammalt med Titiyos första, och har hängt med sedan dess.
Det finns andra sorterade saker jag fan så mycket hellre skulle vilja ha på en plansch. Det här t ex

En del klickade faktiskt på Head over heelsvideon från förr veckan. Om ni inte gjort det ännu, please do. Den ÄR bra.
Jag fick t o m CC-alles att erkänna att literals kan vara roliga ibland så jag bjuder på en till.

Kommentera

