Köttfärs-BH

Efter några tappra försök att hitta ett tema som kändes rätt tror jag att jag hamnat rätt. Vad som framför allt varit problemet har varit att få ihop en bild med bloggens namn. Jag har aldrig varit förtjust i det där med att ha en text mitt i bilden, men å andra sidan vill jag ju ha med namnet. Typsnittet just nu är inte så vrålhäftigt men det fungerar.

F.ö funderar jag på varför C valde köttfärs som header. Det går fan inte att göra gimpade BH:s med köttfärs.

Bättre än köttfärs

Kommentera

