Jag har. Inte du.

Till priset av en nötcréme (och inte så lite fjäskande) blev jag idag förärad med ett visitkort från den mest litterärt meriterade bloggerskan jag känner. Efter att ha fått vara med bild på framsidan av den lokala nyhetstidningen steg berömmelsen henne lite åt huvudet och hon remmade iväg och införskaffade visitkort.
-Who can blame her?

Visitkortet är förärat med en plats i plånboken i facket bakom ICA-kortet och VISA-kortet och ligger således före Apotekskortet och det där 10-kortet på den nedlagda videobutiken. Var ärad, KexDeluxe

One response

  1. Jag läser fortfarande bloggtiteln som böckling, böckling, böckling, sedan funderar jag över det ett tag. Först efter det kommer själva inläggsläsningen igång.

Kommentera

