In Der House

Inför flytten har jag de senaste dagarna har jag tillbringat med att packa ned saker samt köra saker vi inte vill ha till:
a. Röda Korset för saker andra kanske vill ha.
b. Soptippen för saker ingen vill ha.

Sedan har jag flyttat och tillbringat tiden med att packa upp saker samt köra saker till:
a. Röda Korset för saker andra kanske vill ha.
b. Soptippen för saker ingen vill ha.

Alldeles för många lådor innehöll pryttlar jag kunde behandlat enligt a/b redan första vändan. Nästa gång jag flyttar, om tretton år, skall jag komma ihåg det här inlägget och slänga allt och sedan köpa nytt på plats.

Den här slänger jag dock inte.

5 responses

    • Works like a charm. FYI så var jag aldrig stalinist. Men jag fann tavlan väldigt intressant. Inköpt på någon sorts loppmarknad i Malmberget tidigt 90-tal.

Kommentera

