Der House

Älskade läsare. Jag vet att det gläder er oerhört att er käre A-mann numera kan titulera sig hemmansägare x 2. C och coachfuhrer kallade mig för, jag tror det var narkokapitalist då jag tillägnade mig de tjänster en utlåningsinrättning erbjöd mig.
Huset är byggt av win och har både inredd vind och rum på markplan. Jag har ännu inte funnit ingången till kryptan men det kommer väl.
På andra sidan berget kostar en lägenhet mer än huset. Priset per kvm minskar med cirka 33000 för varje kilometer.
Plus att grannarna verkar fullständigt hypernormala. Nästan lite otäckt.

Jag förbannar dock att vi är litterära människor och längtar efter en läsplatta. Alla böcker i en apparat som väger cirka 2 kg. Jag vill ha framtiden nu.

2 responses

  1. Kreditkapitalist tror jag termen vi använde var. Men samtidigt gratulerade vi faktiskt till att du på så kort tid gått ifrån att vara kommunist till att anamma moderna ägandeformer. Gratulationer som kom direkt ifrån djupet av våra småborgerliga hjärtan😉

Kommentera

