Snälla skjut mig

Min kollega, Okej Persson, är av någon helt obegriplig anledning fejsbookvän med R*berto J*sefson. Bolagets kanske mest ökända välkända säljare. Men säg det som inte för något gott med sig. R*berto vill nämligen bli artist. R*berto har spelat in en video. Jag vete fan om ni vill se den. Det är påfrestande på nerverna. Gå till FB, sök på hans namn och sedan filmklipp. Youtubelänkar här & här Men säg inte att jag inte varnat er.
Bara hans ”presentation” av sig själv som artist är….inte så grammatiskt korrekt.
SP*CE is a multi-threat artist from Gothenburg in Sweden origently is a Gypsy, although he has frequently performed and recorded over here in New York City, and so isn’t exactly a stranger to these shores. So watch out for the new upcoming style!

Nej

4 responses

  1. Jag är glad att säga att jag inte har en aning om vem den där tjommen är. Men det känns som ännu en bra anledning att vara lycklig över att jag lämnat företaget!

Kommentera

