Six months in a leaky boat

Mina lieblich arbeitskameraden slog mig idag i huvudet med en pain riche och undrade när i helvete bloggen skulle uppdateras. Hotad med små franska bakverk och lättöverrumplad som jag var med en fet låda kebab i magen garanterade jag att jag snarast skulle skriva något.
Alltså, livet är inte hyperspännande just nu. Jag bloggar inte om mina nya kläder (som jag köpt på postorder) eller min nya frisyr (som jag nyss klippt). Så vad återstår då? Well, vad sägs om universums absolut coolaste katt som min nyblivne svåger fotade på bröllopsresan till Parga?

5 responses

Kommentera

