Wayfaring stranger

Donnerwetter, jag har inte observerat något intressant alls den senaste veckan. Knappt grannarna heller. Men de är snart ett obehagligt minne blott. Ponnyjonna kommer ju dessvärre att bo kvar här, och lite känns det som vi lämnar henne åt vargarna.
Av intresse kan kanske vara att Patrioten från Floby, aka pappan till titta-solen-barnet verkar ha gett sig in i MLM-branschen. Igår fick de besök av två herrar som vi först trodde var Jehovas, men enligt obekräftade rykten var det medlemsvärvare för något jävla tvättmedels-pyramid-bli-rik-fort som kom på inbokat besök. Patrioten från Floby hade sin finaste flanellskjorta struken och knäppt ända upp i halsen. Hans bror, som för tillfället får gå utan smeknamn, hade strukna, nytvättade vinröda jeans och sin bästa gå-bort-skjorta (en vit med ett stort svart drakmotiv på ryggen) på sig.
Lycka till säger Der-Amann från andra sidan gården.
Fuckers.

Jag säger det igen The be good tanyas. Och här en spellista från youtube med samma grupp. Den bästa bluegrassmusiken du kommer att höra idag. Ja om du inte fastnar för 16 horsepower då.

Jag tror fan att jag får börja lära mig spela banjo. Jag har ju snart en altan och ett hus.

6 responses

    • TBT är som du säger tama, men ibland är det vad man behöver.
      16 horsepower fick jag till mig via en gammal bekant. Hade aldrig hört talas om dem innan. Good stuff.

Kommentera

