The lonely Island

Jag och Insel-hai är helt överens om att Andy Samberg är jordens roligaste kille just nu. The Lonely Islands musikvideos är fuck me roliga varenda gång, jävligt roliga. Egentligen skall jag tacka Peixe-peixe som en gång i tiden skickade mig en video på ”Dick in a box”. Så, tack P-P.
Den naturliga frågan är då naturligtvis, vilken video är egentligen roligast?

Boombox

Cool Guys Don’t Look At Explosions

Just2guys



We Like Sportz



I´m on a boat

Jizz in my pants

Dick in a box

Lazy Sunday

Mother lover

Like a boss

Natalie Portman Rap

10 responses

  1. det är svårt det här. Jag gillar ju verkligen Like a Boss (som du förövrigt missat att ta med) eftersom my second darling Seth Rogen är med. Men Cool guys… har ju det häftigaste temat. On a boat är däremot den låten som är bäst. Den går ju att lyssna på som en vanlig låt. Händer rätt ofta att jag lyssnar på den på spottan t.ex.
    har du förresten sett respons-videon på Jizz in my pants?
    här kommer den iaf: http://www.youtube.com/watch?v=DJsQcnB6GC0

    Men jo, det kanske får bli On a Boat som vinner eftersom den både är rolig och bra. Fast fasen….kanske Cool Guys ändå…. JAG VET INTE! TVINGA MIG INTE ATT VÄLJA!!!

  2. Ah jag missade ju ”Like a boss” och Natalie Portman Rap”. De skall naturligtvis räknas med.

    Jag har ett liknande resonemang. ..on a boat är nästan bra som egen låt. Cool guys… är outstanding med sitt tema. Like a boss…mjaaaa. Inte en favoritkandidat.
    We like sportz och just2guys är så dumkorkat roliga att jag måste älska dem. Natalie-rapen (som naturligtvis skall vara på listan) är …fascinerande. Men jag tror att vinnaren är…..Lazy Sunday

Kommentera

