Boy afraid.

Problemet här är att jag kommit ifrån de mest rabiata och otrogna hundarna vi kallar kunder. Numera skriver jag lite snälla brev, ringer snälla samtal och svarar på juridiska spörsmål med svaret ”det beror på”. Eller med långa heltäckande svar där jag argumenterar för båda sidors inställning och när jag väl når till slutet hamnar jag ändå på samma punkt. – Det beror på.
Fast frågeställaren har mentalt somnat när jag tar den långa vägen dit.

Numera är jag fullt nöjd när livet är som idag. Hundfittelunch med C, Coachie och Tom Titt. Vårsol och varmt och inte för mycket stress på jobbet. Raus-raus till fåtöljen för att avsluta kvällen med folköl och slutspelshockey.

Jo. Jag köpte för första gången en sådan där Lorealprodukt Mc Dreamy använder. Tydligen skall jag vara värd den. Men srsly madames, 140:- för 30 ml gegga. Hur klarar ni av att regelbundet köpa sådana prylar?
(Fast den var rätt skön. Någon av mina kollegor som noterade att min hy hade en särskild lyster idag?

6 responses

Kommentera

