Cruisin

Jag är inte enbart synthläder, medelåldersnostalgi och skeptiker in utero. Nejdå, även jag gillar negrer. Särskilt om de heter Smokey Robinson, Al Green eller Bobby Womack. Heter de däremot bonce, lalala-x-diva eller ´n pepabooty är det blankt nej och försvinn ur min närvaro som gäller. Man kan säga att jag är mer åldersrasist än rasist baserad på hudfärg. VIlket säkert har med min konservativa sida som enligt normen skall vara mer och mer rädd för en omvärld som förändras snabbare än den förstår. Aw´ight! så kanske det är. Men bryr jag mig? Nooooo.
Missa för all del inte dansrutinen vid 2.10.

3 responses

Kommentera

