1-2-3

Tittar på lite olika varianter på teman. CSS är liksom inte riktigt vad jag kan så jag autodidaktiserar för fullt.

Uppdatering: medans jag inser att det är en jävla massa jag inte kan kikar jag på årets kommande bokrea. Trogna läsare kanske drar sig till minnes vad jag då köpte.
I år…..allvarligt talat. I år är det enbart Liza ”jag hatar dig, mvh Gud” Marklund, brödbak med äppelkindade kockar, kristallterapi för idioter. Jag blir fan förbannad. Inte en engelsk bok om London, brittisk historia eller andra saker jag gillar. Någon som har tips på en bokrea med ett vettigt utbud av engelsksspråkiga faktaböcker?

6 responses

  1. När det gäller engelskspråkiga faktaböcker så är http://www.camdenmin.co.uk/ en riktig liten juvel. Det ska erkännas att deras utbud inte har någon enorm bredd, men området industrihistoria täcker de upp bra.

    Tyvärr uppfyller de inte reakritiriet, men grundpriserna brukar vara bra och pundet ligger lågt nu.

    • Jo visserligen. Men förra året var verkligen rejält bra för oss som gärna köpet facklitteratur på engelska. Därav att jag i år blev så besviken. Ahja några bukker hittade jag allt. Lite astronomitjafs och religionshistoria blev det.

Kommentera

