Brun himmel blues

Ja så vad gör man när man går hemma dagarna i ända.
1. Skickar positiva mail som aldrig besvaras
2. Letar efter fler företag man kan skicka mail till.
3. Dricker kaffe och spelar Mass Effect 2. Fast jag är klar med ME2 nu så jag får boosta min BF2-gubbe istället.
4. Twittrar. Jepp, jag har ett twitterkonto. Jag använder det bara till att läsa saker som Phil Plait aka Bad Astronomer, Dr Karl och Mark Kermode skriver. Och Stephen Fry.
Jag får säga att som verktyg för att följa en person eller ett visst ämne är twitter väldigt bra. Som RSS fast lite smidigare.
Annars fortgår min mission att fylla inkorgar hos västsvenska företag för fullt.

3 responses

  1. Twitterific för iPhone faktiskt. Men enbart för att det var den första klienten jag såg. Inte pga nifty funktioner eller hög geeknessfaktor.

Kommentera

