Grönstick

Efter en hård dag på jobbet kommer jag hem och möts av frau a-manns hemlagade omelett.

4 responses

  1. Jag roar mig med Lomo-appen i min iphone. Damn att jag aldrig köpt mig en riktig Lomo. Det vore något det.
    Nu har jag fått min adapter i alla fall. Så lite klar himmel vore önskvärt, så jag kan återgå till att fota himlavalvet menar jag.

  2. Ahh, skoj, skoj. Själv har jag halkat in lite på toy lensspåret (därav t-mount). Är lite sugen på holga eller diana objektiv till EOS:en.
    Jag är för bekväm och snål för att köra på riktigt med film.

    • Jupp, det skall bli spännande. Det var inga som helst problem att montera kameran på teleskopet.

      Det är nästan för lätt att göra om korten. Krävs ju inget handlag längre. Ta korten och välj vilken kamera du vill låtsas använda. Holgan är rätt söt. Men en Lomo vore kul. Fast jag skulle aldrig orka framkalla film idag så det får förbli en rolig idé.

Kommentera

