!

Taget ur det verkliga blogglivet

Nu har jag vaknat igen… mår fortfarande illa som fan…. Vill äta något men ligger fast här i sängen, jävla skit asså! Igår innan jag och syrran drog till Village så var jag inne på donken och väntade på henne och när jag satt där kände jag bara att shit jag måste spy, så slängde mig ut från donken och sprang runt hörnet på norrmalms torg och spydde liksom, måste ha sett helt sjukt ut för dom som råkade se mig…

Ja hon har silikontuttar. Ja hon skriver om kläder.

2 responses

Kommentera

