Single malt & vinegar

Johorosåatt. För att fira hur stolt min mamma är över att ha fött fram mig tilbringades lördagen med en tillställning.
Helt överraskande fick jag en alldeles egen stjärnkikare. En riktig. Med stativ och okular, minst tre gångers hydrogenstabilisator med extra bult.
Men jag fick en massa annat fint också. Jag bloggar om det snart.

Jag vill bara kort tillägga att coachfuhrer av någon anledning ville jucka mig i bakhuvudet samt vråla på tyska. Calle sjöng kampsånger från norra stå. Peixe-peixe och Frau Rottweiler satt mest tysta. Tror jag. Coachies öronryck och nackjuck gjorde det svårt att uppfatta omgivningen.

6 responses

    • Jag hade coachies tyska vrålande i öronen, hans pung dunkandes i nacken och satt fast i en handfast kram av densamme. Jag var inte helt uppmärksam.

Kommentera

