Sammanfattning

Dags för lite återblickar nu när Der A-mann funnits i lite mer än ett år.
*Valrossbeklädd mutta på Nicole Sheridan är fortfarande det mest populära inslaget på den här bloggen med 1154 stycken läsare.. Inte så förvånande, naket är alltid populärt. Notera dock att bystmonstret Minka hamnar långt ned med 22 stycken läsare. Båda inslagen sportar dock Valross Beach -09 med över- respektive underdel. Vilka slutsatser drar man av det?

På plats numero två kommer Nu blir det hårdrock med 176 st läsare, Udo Dirkschneider och Jonas Gardell samlar också läsare. Det känns fint att Der A-mann tilltalar läsare från båda lägren.

På spot tre hamnar lite förvånande ett av inläggen innan den berömda englandsresan, och tillika orsaken till att den här bloggen en gång startade, Marmite och vinägerchips orsakade ett av de mer kommenterade inläggen i min historia då långa diskussioner fördes om flygplatssäkerhet och hur löjliga de är.

Up & Running på fjärde plats finns inlägget om debaklet med Liza Marklunds ”Boken jag vill gömma”. Debatten slutade med att EVK brottade ned mig med flerstaviga ord jag inte förstod. Men kul var det!

Och på plats cinq med 52 stycken läsare hamnar inlägget om hur rulltrappsetikett är en lag vi alla måste följa eller döden dö.

Trots allt får jag säga att jag är rätt nöjd med helheten, vissa svackor har förekommit och ibland har jag famlat i mörkret. Men överlag…ptjaaa inte så illa.

2 responses

  1. Rulltrappsetikett borde vara obligatorisk läsning från lågstadiet & upp!

    Det vore kul att veta hur många av de 1154 personerna som blev besvikna på att muttan var en del av en badkollektion. Jag har en pockande känsla av att det kan vara en statistiskt signifikant del.

  2. Har du, vad heter det, Stat counter? Du måste ju ta reda på vart dina besökare kommer ifrån när du ger oss siffror sådär. I vilken del av världen är man intresserad av volrossbeklädd mutta?? Jag känner på mig att merparten av besökarna kommer från skåne, fråga mig inte varför.

Kommentera

