Vissa talar om red matter

Till min fasa upptäckte jag att en av mina större inspirationskällor försvunnit. Valross har behagat plocka ned gamla inlägg vilket medför att min backup på bilder och gemensamma minnen försvunnit.
-Damn you valross! Damn you to hell ye spawn of satan!
*görs korstecken med pekfingrarna i valros generella riktning*

Egentligen hade jag tänkt att visa andra saker som är onda. Det här en samling rätt onda typer till exempel.
HD-SN-99-02409

Meeeeen….jag kom inte på så värst onda saker som uppföljning. Inte som gör sig i bild och med sedvanlig tounge-in-cheek i text iallafall.
Men jag kan däremot visa er vem jag tyckte jag såg hela Star Trek (2009) igenom.

-Otäckt eller hur?

-Otäckt eller hur?

För när allt kommer omkring, när såg ni Niklas Strömstedt senast? Mmmm just det.

13 responses

  1. Du kan ta plats bakom Churchill, där fiunns det lite ledigt utrymme. För det där var riktig ondska. Jag har inte sett den filmen och nu vet jag inte om jag vågar göra det.

  2. Japp, de ska väck. Tänkte eventuellt återvinna några navelskådande instanser till bloggkollektivet.

    Men eftersom du var officiell number one fan så kan du få både WordPress- & blogg.se-varianterna nedzippade om du vill.

    • Tyvärr blir det inte roligare att se Niklas Strömstedt men det blir tråkigare att se Spock. (Filmen var bra, trots den slående likheten med en svensk svensktoppssångare)

  3. Hihi – såg honom på ett fik på söder å han var ännu fulare i verkligheten! ”Köper” han sina brudar eller…? Något måste han ha gjort med fejan annars var det jävligt trångt när han föddes!

    • Ja, nu är han ju på senare år mest känd som mannen vars fru (Efva Attling) lämnade honom för en annan tjej (Eva Dahlgren). Så något särsklit måste han ju ha. Jag kan tänka mig att han gärna vill sätta på sig sina spetsiga latex-öron och gå omkring och göra ”live long and prosper”-tecknet hemmai vardagsrummet. Inte många tjejer gillar sådant.

  4. Såg den dryga f-n på TVn en kväll – något tävlingsprog. Han ser alltid så sur och osäker ut – kanske blev han svårt mobbad som barn. Min tjej svor på att han lagt in botox i ansiktet det senaste året – någon som sett honom smyga om kring någon klinik i stan?

Kommentera

