Hi-ho

Alltså. Jag är verkligen rejält upptagen just nu. Men idag nådde jag dock en antal uppsatta delmål så jag hoppas det lugnar ned sig.
Egentligen har det hänt en massa roliga saker men de är enbart roliga ur ett juridiskt perspektiv. Och det blir fan inte roligt att skriva ned det. Låt mig bara konstatera att ett antal människor i min närhet borde ta tillfället i akt och fråga mig om sakernas tillstånd. Allt jag har att säga är inte negativt och tråkigt. Faktiskt. I know stuff.

Kommentera

