Dead for the lulz

Ibland sent om natten ringer det tyst på telefonen. Så tyst att bara jag vaknar av signalerna. När jag lyfter på luren hör jag i andra änden viskande röster, långt bort som frågar – Hur gör du? Hur kan du komma på allt?. Svaret är alltid ”kalla mig legion, för jag är många”.

Nej jag är inte besatt! Däremot är jag absolut en i raden av många. För hur unik och inspirerad jag än kan känna mig ibland, så gör jag egentligen inget som inte gjorts innan.
Jag hittade den här bokenDissection: Photographs of a Rite of Passage in American Medicine 1880-1930 . En bok med bilder på amerikanska medicinstudenter som i hemlighet lät sig fotas med sina patienter. Så mina lustigheter är i grund och botten samma sak, dåliga vitsar som i bästa fall tar sig upp från det studentikosa kombinerat med roliga bilder.

Killen med pipan i bakgrunden är jag
DISSECTION

DISSECTION1

Kommentera

