Uppdrag i Genevé

För er som är intresserade ligger det nu en ny blogglänk där nere till höger. Den här gången är det ”Tankebrott”. Skepticism kan man aldrig få för mycket av.
För vissa av er är säkert min faiblesse för konspirationer och vetenskap bara ”guääärgh, varför skriver han inte om bajs istället”.
Hush you. Det kan man faktiskt göra, samtidigt som man lär sig något.
Tankebrott skriver om tarmplack och länkar sedan till en sida där folk stolt visar upp sin avföring efter genomgången hokuspokus-kur.
Många virrpannor säger att NWO vill styra våra tankar med fluor i vattnet. Jag vet inte om den här kuren innehåller fluor. Men uppenbarligen innehåller den ett ämne som medför att man stolt vill visa upp sitt bajs för alla som vill ta del av hur friskt och fint det blivit.
Normala människor fotar inte sitt bajs som andra fotar sin trädgård eller nya outfitta. Låter fan så mycket mer effektivt än fluor.

Även Orsak-Verkan får vara med och leka. Pass på och läs den här historien om hur en amerikansk skola förbjöd en person att bära en t-shirt med den klassiska bilden av människans utveckling.
(Samtidigt är jag något skeptisk, för hur många artiklar har vi inte läst under åren om hur en, alltid amerikansk, skola förbjudit någon att bära en t-shirt med ett det-och-det motivet?)

2 responses

  1. Nöjet är helt och hållet på min sida. Orsak-verkan är en av mina favoritbloggar när jag vill ruska av mig alla domedagsprofeters idiotfantasier.

Kommentera

