Fistflake, fistflake

Via Fröken Å:s kommentar i det här inlägget från Valross hittade jag den här länken.
Min första reaktion var att skratta högt, som jag alltid gör när folk drabbas av bagatellartade händelser men vill få det till att det kan jämställas med folkmord.
Min andra reaktion var att fundera på vilken porrsida hon kopplades till Plump granny loves her grandson, Scatman goes to Theresienstadt eller kanske något helt middle-of-the-road som My first sex teacher.
Min tredje reaktion var att fundera på varför i helvete jag inte fått den här länken i ett mail. En sådan här grej borde ju spridits som en löpeld i lunchssällskapets respektive mailkorgar eller hur? Är vi bortkopplade från omvärlden eller vad har hänt?
Min fjärde tanke var att jag borde kanske läsa Fröken Å lite oftare.

Första föreläsningen idag. Känns bra. Jag har inte haft helt fel i mina antaganden. Någon som kan hänvisa mig till en (kostnadsfri) telekomjurist förresten? Jag har en fråga jag måste få svar på.

2 responses

  1. Det är väl så. Allt roligt händer någon annanstans numera.

    Mja, jag borde vända mig till dem. Men jag vill inte väcka den björn som sover heller.

Kommentera

