The Road Less Travelled, re-run

Med tanke på vad jag gör just nu känns en repris avföljande inlägg lämpligt på alla sätt. Glaset finns kvar.
Jag tröttnade på att leta fungerande proxyadresser för att komma åt BBc iPlay. Helt sonika gick jag och köpte mig en prenumeration på en brittisk ip-adress via FoxyProxy. (Att betala saker med priset angett i £ är i det närmaste en sexuell upplevelse.) Och här sitter jag och lyssnar på BBC Five Live för det facila priset av £8/månaden.

När Der A-mann och Frau A-mann blev ett par tillbringades bröllopsresan i världens bästa stad. Vi fick låna en lägenhet av en god vän i den neobrutalapittoresktistiska staden South-end-on-Sea.

-Allvarligt, vem f*n orkar sexa till det på bröllopsnatten? Det måste vara en av vår tids största myter. Du skall under dagen: duscha, klä dig, åka till kyrkan/vigsellokalen, gå till fotografen, åka på kalas, dricka, äta, dansa, fotas av släktingar, prata och vara trevlig. En romantisk natt på det? I think not.-

Att resan var lyckad säger sig självt. Det var ju London. Som avskedpresent från min tillfälliga hyresvärd, Roger, fick jag det här superduperfina glaset. I det dricker jag enbart engelsk öl. I just det här fallet ser ni en nyupphälld Boddington stå till sig.
Valross – gråt ditt hjärta ur bröstet!

Carling - Love Football

Carling - Love Football

One response

Kommentera

