Henry Fonda

OK, jag skall erkänna en sak. Jag har återigen fastnat i Battlefield 2-träsket. Det är mest därför jag är lite frånvarande.
Jag har mognat sedan förra perioden. Numera är jag självsäker gruppledare eller kommendant som ger order, ger beröm och skäller ut utan att tänka ”-oj han kanske blev ledsen”. Där jag förut var tyst och helst höll mig i bakgrunden. En sorts artificiell mognadsprocess kan man säga.
BF2 focking roles. Nu skall jag fan ta alla utmärkelser!

Jaja skratta ni. Min kollega berättade att hon bara spelar Red Alert 2. Det är det enda spel hon gillar. Hon har visserligen prövat andra spel, men bara RA2 faller henne i smaken.

Jo, jag har använt mitt nick, cEvin_Key, i tre år. Häromdagen, för första gången, noterade någon vilket utmärkt val av nick det var. Det värmde skall jag säga.

I övrigt väntar jag på en revival för westernfilmer.

Så hård att ingen bildtext kan vara rolig i sammanhanget.

Så hård att ingen bildtext kan vara rolig i sammanhanget.

2 responses

    • Uhu, det hade nog varit mer passande med nEil_Tennant. Men du vet hur det r (nej det gr du nog inte fr du spelar inte onlinespel) man behver ett nick som visar ens goda smak och som tilltalar de som knner igen det. Det var ”cEvin_Key” eller ”Neo” som jag valde mellan😉

Kommentera

