Saker mina grannar gör. Höstlegender

Ja, jag har ju fortfarande grannar. Tyvärr har sommaren erbjudit väldigt, väldigt lite i grannhistorieväg. Men liksom jag började Barbapappa på ett nytt jobb idag. TM-försäljning av avtal gällande strömförbrukning. Han hade ringt hem tre gånger och beklagat sig och han knackade på min dörr när jag kom hem för att visa upp HUR mycket han måste lära sig.
Problemet var inte mängden utan att han skulle lära sig något. Men jag har mött många nya säljare i min dag och jag känner ändå en viss förståelse för att det är tusen nya saker att komma ihåg. Så, kudos åt att han fått jobb (ja fan han hade blivit utstämplad annars).

Jo Ponnyjonna lyckades få med sig B&B ut till vår stuga. Jag har fortfarande inte förlåtit dig PJ, you hear?! Nu vet dom ju var vi håller till!

Kommentera

