Under tiden, en bra bit bort.

I verkligheten den där ute, smällde något okänt av storleken ”allvarligt dödligt för miljontals människor om det träffade jorden” in i Jupiter häromveckan. Det är rätt fräckt eller hur?

Ouch

Ouch

Vidare var det för ett tag sedan 40 år sedan vi landade på månen. Fyrtio år. Jag får rysningar bara jag tänker på det. Och jag blir skitsur för att jag inte kan flyga Ryanair till Stillhetens hav idag. Mer rymdresor åt folket.
Aha du tror det var fejk?
Låt mig förklara med en enkel bild.

It´s easy dumbcake!1!

It´s easy dumbcake!1!

Kommentera

