Ja just det ja

Jo just det ja. Förra (eller om det var förförra fredagen) bjöd på ett SMS från Peixe-Peixe som undrade om jag ville göra honom sällskap med bussen till staden på andra sidan Billingen för att träffa Coachführer, Frau Rottweiler mfl.
Och det ville jag ju. Av någon jävla anledning hade det bokats bord på en allsångskväll. Tack Baal för att det fanns ett ledigt bord inomhus långt bort från allt vad ”Creedence” och ”Sommarnatt” heter.
Det var dock lite roligt att se ett av långborden i full gång med armkrok där Los Colossus Bergsturksgudinna satt som massiv stoppkloss i ena kortänden.

Tant Valross var lite trött efter sin chartersemester och orkade inte komma ned och hälsa på. Detta trots upprepat sms:ande från vår sida Wank-stain. Men vi tar det nästa gång, check?

Coachie, Frau Rottweiler, PP

Coachie, Frau Rottweiler, PP

PP gör ett rimjob mitt i min Agincourtsalut till Valross

PP gör ett rimjob mitt i min Agincourtsalut till Valross

3 responses

  1. EDRA SMÅ PRAKTLUDER! Hade jag fått reda på saken lite tidigare än klockan elva på kvällen så hade jag naturligtvis närvarat. När Cockfeuer väl BEHAGADE sms:a så satt jag i kalsongerna, sölade Bloody Mary & spelade FM2009. Och seriously, vem & vad kan tävla mot det? VAVAVA!?

  2. Pingback: Gnällspikat « valröss

Kommentera

