Hilfe mit der musik. Tanzen unt skate.

Ok, jag behöver lite hjälp. Min dotter skall ha ny musik till sitt program i konståkning. jag behöver förslag på passande musik.
Krav:
*Instrumental.
*Totalt tre minuters speltid.

Just nu har vi en lysande mix av låtar från Nightmare Before Christmas. Danny Elfman är svårslagen, men vi har inte hittat något riktigt lika bra för det nya programmet. Förslag någon?
Och säg för guds skull inte temat till Pirates of the carribean. ALLA åker till den.

Det behöver nödvändigtvis inte vara klassiskt/storband. Något åt det här hållet kan också funka

4 responses

  1. När jag vill lyssna på instrumentalt så blir det väldigt ofta filmmusiken till Recycled… För jag antar att Nitzer Ebbs Murderous inte är aktuell?

  2. Ja just den. Hittade inte du någon länk så gör säkert inte jag det heller. Jag brukar använda en antik gammal plastbit.

    Ärligt talat tror jag att ungefär vem som helst är bättre lämpad att tipsa om musik till konståkning. Var är skaraborgstraktens träffsäkraste musiksmak?

Kommentera

