WordPress

För er som använder WordPress men som jag är fruktansvärt långsam på att läsa nyheter om WordPress och nya funktioner.
Man kan numera kommentera kommentarer genom att svara på notifieringsmailet man får vid varje nytt tillfälle.
Mer info här för den som är intresserad

För någon som mig som nästan får be om lov för att gå utanför http://www.tbs.se är det en fröjd. Jag kan inte bara blogga genom email, jag kan även kommentera. Och aldrig behöver jag gå in på någon ”olämplig” adress. ohooo.
Varför älskar jag så att kunna bryta mot korkade regler? Jag får en nästan barnslig eufori när jag kan påvisa hur korkade vissa regler är.

Jag vet precis varför faktiskt. Det är för att de som sätter reglerna inte för sitt liv skulle kunna ändra på sig om jag så gick iväg och visade tusen olika sätt deras regler kringgås utan att de ser det. För det är ju inte jag som satt reglerna. Alltså har jag per automatik fel.
Men så jobbar jag på ett företag där minst fem personer i min närmaste omgivning kommer med post-it lappar när de vill något, istället för att maila.

Nästa steg är att skaffa en iphone eller liknande så kan jag surfa precis vart fan jag vill utan att det syns i någon logg.

Kommentera

