Saker mina grannar gör. pt XVII

Ponnyjonna nämnde i en kommentar en berättelse om B&B som återberättas idag. Den förtjänar att lyftas fram lite mer officiellt tycker jag.
 
Maqruel och Barbapappa jobbade under en kort tid tillsammans. Som man gör med kollegor småpratar man lite oavsettt hur obekväm och/eller ointresserad man är av dem och deras sällskap. Barbapappa berättade en dag att Barbamamma minsann inte släppte till sådär alldeles väldans ofta.
-Hä, ho änte så intresserater å och knulla. Men en sak sa du veta. När ho väl schläpper te då ä ho som ena pörrstjärna i sängen [tag: chubby, plumper, natural.tits]
Tack Barbapappa för att du etsade fast bilder i min hjärna jag helst vill slippa. Nu måste jag gå in på lemonparty för att tvätta bort inuti skallen.
Nåväl, Barbapappa berättade senare att en gång, det har var någonstans runt wienergumincidenten, så minsann skulle det "bära te".
B&B kör igång men Barbapappa upptäcker efter en liten stund att han har alldeles väldans ont i magen. Så han reser sig upp, går runt i sovrummet och fiser duktigt tills hans magproblem släppt. När han är klar vänder han sig till Barbamamma med de vackra orden
Klart. Dä va skönt. Sa vi fortsätta nurå?
 
Hon ville inte.

4 responses

  1. Att han inte bara pruttade på i takt med att hans feta arsle guppade upp och ned för att gnida sin åderpåle i västsveriges hårigaste innanlår? Skulle det göra skillnad?

  2. De flesta^H^H^H^H^H^H^H^H^HAlla människor jag umgås med är väldigt stela och prydda. De skulle aldrig dela med sig av sitt privatliv på detta sätt. Något jag är mycket tacksam över.
    I vilka situationer tar han upp dessa små anekdoter? Jag vill gärna tro att det är mellan fyra dimmiga ögon klockan fyra på natten efter kvarterts gemensama kräftskiva. Jag har dock en oroande misstanke om att det lika gärna kan vara i kön till den lokala ICA-butiken.

    • Helt rätt. Det här berättas som om de pratade om sina inköp på ICA. Fast det brukar vara den ene som berättar elaka saker om dem andre. De gillar egentligen inte varandra.

Kommentera

