Festivitas

Ok, folktandvården fuck you! Till och med jag förstår att det är dåligt att glömma främmande föremål inuti lagningen. Tack för att jag fick uppleva en vecka med sporadisk sömn, flytande föda och värktabletter i en aldrig sinande mängd. Tack! LOL@ME RLY!.
Privattandläkare is even better than the real thing
Der A-mann går nu och lägger sig och hoppas på några timmars sammanhängande sömn. Men det kommer säkert att ringa någon jävla telefonförsäljare och väcka mig.

Nästa vecka återkommer grannhistorierna som sig bör. Ursäkta för det abrupta avbrottet. Har ni några favorithistorier ni vill att jag återberättar, pray tell. Jag har säkert glömt hälften.

2 responses

Kommentera

