Girls & Boys

Frågor jag fått den senaste veckan:

*-Den här kaffebryggaren för 99:-. Jag tycker den väsnas så när den brygger kaffe.

*-Jag har fått reklam för ert nya varuhus i Ljumskbråcktorp. Det står att det öppnar i närheten. Jag bor 5 km därifrån, tycker du verkligen att det är i närheten? Jag tycker det rätt långt. Är ni alltid så oseriösa?

*-Det står i manualen att den har produkten skall uppföra sig på ett konstigt sätt.
-Det är ett feltryck. Den fungerar precis som du tror att den skall göra. Det är lugnt. Kör på.
-Varför står det så i manualen då?


*-Det står har i katalogen att ni skall sälja TBS-kortlekar för 10:-. jag har varit i tre olika varuhus men de finns inte. Jag tänkte köpa en.

[srsly? TRE varuhus för en kortlek] -Stämmer, men de kommer i lager först i April.
-Det var oseriöst. Får jag någon ersättning för bensin nu när jag kört i onödan?

Den här fick jag bita mig i tungan för att inte fråga hur fan hon tror den används.

-Jag köpte en toastol av er. Det finns ingen manual med.

*-Jag skulle lägga en beställning på er hemsida och då bröts min internetuppkoppling. Vad håller ni på med egentligen?

En kund

En kund

4 responses

  1. Valross: jodå om det inte vore så tragiskt sant skulle jag skratta mer.
    Coachie: den blir mer och mer sann
    Kex: Valkomnen till Der A-mann. Ja, tur för dem att de har pengar annars skulle de vars helt övergivna.

Kommentera

