Man Week – Torsdag

Paul Weller, jag var ärligt talat aldrig inne på The Jam. Och med handen på hjärtat, inte ens idag betyder de särskilt mycket.
Nej jag var helt borta från allt det där och fastnade först för Paul Weller när jag började köpa Style Council-skivor. I efterhand får jag säga att oavsett vilken musik han pysslat med för stunden har han alltid varit exemplariskt välklädd, och för övrigt ganska stilig utseendemässigt också. Det var tack vare honom – och Michael Caine – jag insåg att snygga kläder med fördel gör i världens bästa land, England. Cardigans, långa rockar, välknuten slips. Aaaah om jag bara hade råd.

Man Week – Torsdag
Paul Weller



Torsdag

Torsdag

2 responses

Kommentera

