Man week – Onsdag

Jag märker att den här listan gärna innehåller skådespelare. När minnets väderkvarnar snurrar som mest visar det sig att det enbart är skådisar som poppar upp.

Dagens bidrag är således även han en skådis.
-Hello to Jason Isaacs.
….

Jason Isaacs är den ende mannen som, om han ringde på dörren och frågade, jag skulle rymma med och lämna familjen. Min fru och jag har pratat om det, och det är ok med henne.

Förutsatt att jag hinner först ut. Jason är knappast en stilikon. Men jävlar i min lilla vilken utstrålning han har. Jag vill också säga ”ho” och se sådär livsfarlig och brittisk ut.

Man week – Onsdag
Jason Isaacs

Onsdag

Onsdag

2 responses

  1. Han är inte så känd. Men han är behållningen som elak brittisk officer i Mel Gibsons ”Patrioten”, Lucius Malfoy i ”Harry Potter”, Kapten Krok i ”Peter Pan”.

Kommentera

