Thigh me up, thigh me down

Der A-mann och Frau A-mann begav sig häromdagen till Monsterland, ie ÖoB, för att handla nödvändigheter som schampoo, godis och tvättmedel.
Ett styck skitbillig ansiktsmask köptes för provning. Mest för att jag suttit Face Palm alldeles för mycket. Vart mina händer varit innan jag vilade mitt anlete i dem kan man inte veta.

Mandelmjölk & honung
Konsistens:
Rinnig, lite som sauce ardennes.
Doft:
Knappt ingen
Känsla
Efter tio minuters användning såg det mest ut som om jag varit i centrum på en bukkakkefest

3 responses

Kommentera

