I Was Born On Christmas Day

Dagen innehöll en alldeles särdeles sensationell upplevelse jag hoppas jag inte behöver uppleva igen. Lite för personlig för att omnämnas här. Men det innehöll inget snusk av något slag, så förvänta er inget smaskigt avslöjande. Å andra sidan, det är inget värre än att jag efter några öl skulle öppna käften. Men jag har ingen öl. Så just nu låter vi det bero.

Jag lovade ju lite mer bilder från TBS. Varsågoda. Min arbetsplats i panoramavy. Inte lika spännande som säg en panoramavy från Tower Bridge, men jag hoppas den förmedlar exakt hur tråkig arbetsplats jag har. Det mest färgglada är bakgrundsbilden. Något jag fick veta var förbjudet att hämta ner. Att byta bakgrundsbild är inte att jobba är det sagt.
Ok.

skrivbord1
I övrigt och annat har jag haft fullt upp med saker vid sidan om TBS så jag har inte hunnit tänka efter hur erbarmligt enfadligt tråkigt det är. Och det är ju bra. Och jag har haft lite hjälp av en akvarieaffärssimulator på min iPod. Spelar jag på den lämnas det inga loggar och då är allt ok. Ja och framför alt, världens näst bästa flipperspel, Pinball Dreams_Appstorelänk, är släppt till iPod. Ah det är så förbannat bra! Kan de bara få tummen ur och göra Pinball Fantasies så är min lycka gjord.

6 responses

  1. Nope. Men om du inte är helt okunnig på datorer kan du hämta ner WinUAE, en amigaemulator, och sedan hämta ned PF, finns massor av hemsidor med gamla amigaspel, och spela av hjärtans lust på din dator.

Kommentera

