Everybody’s Got Something to Hide Except Me and My Monkey

Ok, planen var att visa jättetjusiga panoramabilder från mitt skrivbord på TBS. Men eftersom någon behagat flytta på USB-kabeln till min mobil sket det sig.
Till råga på allt har Valross snott min idé om fota barnens leksaker i snuskiga och våldsamma positioner.
För det är inte en riktigt blogg om man inte tar till sensationslystna saker som våld, perversioner och västerås vid idétorka. Just västerås har jag inte närmat mig. Främst för att ämnet är så otäckt och förvrängt att det påverkar mitt humör alldeles väldans negativ.
Bara att skriva om den staden gör mig irriterad.
Förr tvingades jag åka dit med jämna mellanrum då nära bekanta flyttade dit för att jobba. Tyvärr slutade det med att bekantskapen försvann, de blev västeråsare.
Västerås- it gets to the mind baby

En av de här gamla bekantingarna hörde av sig härom månaden. Facebook ni vet. Jag fick lite bilder på honom. Numera jobbar han som clown på barnkalas. Säger han.
Jag vete fan, ingen normal människa släpper in en kille i den här dressen bland ett gäng sjuåringar. Men nu pratar vi om västerås.

-sedan blir det fiskdamm för alla barn.

-sedan blir det fiskdamm för alla barn.

2 responses

  1. I västerås har de ‘uppvärmda cykelbanor’. I praktiken innebär det att så fort det är minusgrader så är det glad-is(?) hela tiden.
    Det här är en utav de sakerna de använder som reklam för rövhålet till ursäkt till stad.

Kommentera

