Like The Swallow

I helgen gav jag upp och klev in i 2000-talet. Bortskämd som jag varit med en f.d arbetsgivare som hade vänligheten att förse mig med en telefon har det känts kymigt att behöva betala pengar för att få ha en mobil. Men det är bara att inse, The Boring Store ger bara förmåner till de högre upp i pyramiden.
Vilket kanske inte är så konstigt. Jag gick på tiger/fotojakt på vårt enorma kontor under lunch. Och i närheten av ledningens kontor hittade jag det här rummet. Vad som försiggår där vågar jag inte tänka på.
Men ett dovt ljud av skrin och diaboliska skratt tycktes mig komma genom den enorma hänglåsförsedda dörren.
2008-09-17-mobil

3 responses

Kommentera

