Yesterday, when i was mad

I’ve been thinking. Riktiga bloggare skriver ju om sina utfittor. Jag har än så länge bara fått ihop ett sådant inlägg. Min urfina Brosjacka som ni kanske minns?
Men eftersom min utfitta består av:
1. Mörka byxor
2. Svart polo
3. vit skjorta ( inte samtidigt som nr 2 dock)
4. Svarta skor.
känns det lite torftigt och fort uttömt. Mina klädinköp sker sisådär en gång vart sjätte månad. Så någon kontiunitet blir ju svår att uppnå.
Jag är rädd för att om jag börjar blogga om mina kläder slutar jag så här.
Ulricehamns finest

4 responses

  1. Har du varit hos Sverker och norpat bilder nu igen?

    – Det stod inget i bruksanvisningen för solariet att man skulle undvika att sola när man var packad och riskerade att somna några timmar. Se på mig nu, röd som en kräfta och alldeles svullen.
    – Ja, se på honom. Jag är i chock. Nu måste jag skaffa en ny, igen.

  2. Pikegirl: Ok, jag behåller mina svarta deppkläder ett tag till då.
    Välross: Lite mer bröstmuskler tycker jag. Klyftan är inte en dd-kupa ännu.
    EVK: Hohoho den såg jag inte. Naturligtvis är det så!

Kommentera

