Sensoria

Då ingen av hemmets datorer är ledig blir det bara en kort dagsrapport från min iPod.

* Frölunda spelar fortfarande apdåligt.
* Battlestar Galactica har äntligen kommit tillbaks i tv-rutorna!
* Yes, jag mår fortfarande gravt illa vid tanken på att behöva jobba i morgon igen. Jag skulle gå till vårdcentralen och sjukskriva mig i morgon om jag trodde det hjälpte. Tyvärr kan jag inte acceptera att jag skall behöva visa mig svag. ”We fight them til we can’t”.

*Tomatsoppa med bacon. Frakkin yummy!

* Min dotter kom trea i helgens konståkningstävling!

3 responses

  1. Imponerande. Jag gillar verkligen att titta på konståkning. Alla ryssar, helt fantastiska även om de också tar pris i fulhets-tävlingen.
    Är du också vass på skridskor?

    Att sjukskriva sig kan kännas som ett nerderlag och en förlust av värdighet. Bästa för självänslan är att säga upp sig rakt av. Jag vill gå NU, ge mig en månadslön så slipper vi se varandra mer era jävla rövhål.
    …………..fast det är svåra tider nu, ont om jobb och så.

  2. Konståknings-EM startar i morgon. Notera att sverige har tre manliga åkare i startfältet.
    Adrian Schultheiss har medaljchans tror jag. Själv har jag inte stått på ett par skridskor sedan gymnasiet. Men det vore kul att pröva!

    Nej, det är fel tid att chansa på att ett nytt jobb dyker upp. Även om det skulle vara skönt att slippa skiten kan jag inte chansa.

Kommentera

